Best Diva on Smackdown?

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Go down

Best Diva on Smackdown?

Post  Facepalm Guy on Mon Sep 14, 2009 12:07 pm

Natalya is the best smackdown diva once she gets in the ring and starts to kick ass Smile
avatar
Facepalm Guy

Posts : 51
Join date : 2009-09-14
Age : 29
Location : Were I want to be

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  MATTLUVSCANDICE on Mon Sep 14, 2009 12:08 pm

Facepalm Guy wrote:Natalya is the best smackdown diva once she gets in the ring and starts to kick ass Smile
Same here.... i'm banning you for saying a**!! bounce Twisted Evil
avatar
MATTLUVSCANDICE
Admin

Posts : 88
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : CT

View user profile http://knockoutuniverse.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Mon Sep 14, 2009 12:13 pm

Michelle McCool cheers
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  MATTLUVSCANDICE on Mon Sep 14, 2009 12:13 pm

Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool cheers
are you rlly serious?
avatar
MATTLUVSCANDICE
Admin

Posts : 88
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : CT

View user profile http://knockoutuniverse.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Mon Sep 14, 2009 12:15 pm

MATTLUVSCANDICE wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool cheers
are you rlly serious?

Hell Yeah! McCool > Other SD Divas! Twisted Evil
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  MATTLUVSCANDICE on Mon Sep 14, 2009 12:21 pm

Trish Scream Queen FTW! wrote:
MATTLUVSCANDICE wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool cheers
are you rlly serious?

Hell Yeah! McCool > Other SD Divas! Twisted Evil
affraid what?! i didn't know that!
avatar
MATTLUVSCANDICE
Admin

Posts : 88
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : CT

View user profile http://knockoutuniverse.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Mon Sep 14, 2009 12:26 pm

MATTLUVSCANDICE wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
MATTLUVSCANDICE wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool cheers
are you rlly serious?

Hell Yeah! McCool > Other SD Divas! Twisted Evil
affraid what?! i didn't know that!

McCool is frickin' amazing king
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  MATTLUVSCANDICE on Mon Sep 14, 2009 12:29 pm

Trish Scream Queen FTW! wrote:
MATTLUVSCANDICE wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
MATTLUVSCANDICE wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool cheers
are you rlly serious?

Hell Yeah! McCool > Other SD Divas! Twisted Evil
affraid what?! i didn't know that!

McCool is frickin' amazing king
ummm. no!
avatar
MATTLUVSCANDICE
Admin

Posts : 88
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : CT

View user profile http://knockoutuniverse.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  knockoutfan89 on Mon Sep 14, 2009 12:40 pm

Natalya for me. Very Happy
avatar
knockoutfan89

Posts : 3
Join date : 2009-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  miszmatthardy18 on Mon Sep 14, 2009 12:43 pm

Melina and Natalya cheers
avatar
miszmatthardy18

Posts : 1
Join date : 2009-09-14
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Cenafan#1 on Mon Sep 14, 2009 12:44 pm

Melina and Natalya Surprised
avatar
Cenafan#1

Posts : 1
Join date : 2009-09-14
Age : 29
Location : Washington

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Facepalm Guy on Tue Sep 15, 2009 12:41 am

MATTLUVSCANDICE wrote:
Facepalm Guy wrote:Natalya is the best smackdown diva once she gets in the ring and starts to kick ass Smile
Same here.... i'm banning you for saying a**!! bounce Twisted Evil

You can't say that? lol
avatar
Facepalm Guy

Posts : 51
Join date : 2009-09-14
Age : 29
Location : Were I want to be

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  MATTLUVSCANDICE on Tue Sep 15, 2009 4:50 am

Facepalm Guy wrote:
MATTLUVSCANDICE wrote:
Facepalm Guy wrote:Natalya is the best smackdown diva once she gets in the ring and starts to kick ass Smile
Same here.... i'm banning you for saying a**!! bounce Twisted Evil

You can't say that? lol
lmao yes you could! i'm admin remember? lol... fuck ass bitch
avatar
MATTLUVSCANDICE
Admin

Posts : 88
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : CT

View user profile http://knockoutuniverse.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Keelz_Mini_Lisa_Marie on Tue Sep 15, 2009 5:30 am

ladidadidadada... nattie, i guess Razz
avatar
Keelz_Mini_Lisa_Marie

Posts : 57
Join date : 2009-09-15
Age : 21
Location : Noo Yawk =P

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Tue Sep 15, 2009 5:54 am

Michelle McCool is fucking amazing!
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Keelz_Mini_Lisa_Marie on Tue Sep 15, 2009 5:55 am

Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao
avatar
Keelz_Mini_Lisa_Marie

Posts : 57
Join date : 2009-09-15
Age : 21
Location : Noo Yawk =P

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Tue Sep 15, 2009 5:58 am

Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao

She is! The women is a fucking goddess!
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Keelz_Mini_Lisa_Marie on Tue Sep 15, 2009 6:00 am

Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao

She is! The women is a fucking goddess!
*walks away* tongue
avatar
Keelz_Mini_Lisa_Marie

Posts : 57
Join date : 2009-09-15
Age : 21
Location : Noo Yawk =P

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Tue Sep 15, 2009 6:02 am

Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao

She is! The women is a fucking goddess!
*walks away* tongue
cat
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Keelz_Mini_Lisa_Marie on Tue Sep 15, 2009 6:03 am

Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao

She is! The women is a fucking goddess!
*walks away* tongue
cat
cherry <- be jealous of my cherry... elephant and elephant...
avatar
Keelz_Mini_Lisa_Marie

Posts : 57
Join date : 2009-09-15
Age : 21
Location : Noo Yawk =P

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Tue Sep 15, 2009 6:05 am

Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao

She is! The women is a fucking goddess!
*walks away* tongue
cat
cherry <- be jealous of my cherry... elephant and elephant...
...That didn't sound right..lmfao
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Keelz_Mini_Lisa_Marie on Tue Sep 15, 2009 6:07 am

Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:Michelle McCool is fucking amazing!
wth? lmao

She is! The women is a fucking goddess!
*walks away* tongue
cat
cherry <- be jealous of my cherry... elephant and elephant...
...That didn't sound right..lmfao
i just realized that... lmao... wooooooooooooooooooops
avatar
Keelz_Mini_Lisa_Marie

Posts : 57
Join date : 2009-09-15
Age : 21
Location : Noo Yawk =P

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Tue Sep 15, 2009 6:09 am

Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:i just realized that... lmao... wooooooooooooooooooops

LMFAO
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Keelz_Mini_Lisa_Marie on Tue Sep 15, 2009 6:11 am

Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:i just realized that... lmao... wooooooooooooooooooops

LMFAO
lmao. cherry & elephant *facepalm* to myself cyclops
avatar
Keelz_Mini_Lisa_Marie

Posts : 57
Join date : 2009-09-15
Age : 21
Location : Noo Yawk =P

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Trish Scream Queen FTW! on Tue Sep 15, 2009 6:12 am

Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:
Trish Scream Queen FTW! wrote:
Keelz_Mini_Lisa_Marie wrote:i just realized that... lmao... wooooooooooooooooooops

LMFAO
lmao. cherry & elephant *facepalm* to myself cyclops
That's sick... IDK if you actually know what i'm talking about Rolling Eyes
avatar
Trish Scream Queen FTW!

Posts : 70
Join date : 2009-09-14
Age : 24
Location : Bad Street, New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Diva on Smackdown?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum